Handelsbetingelser.
Handelsebetingelser og vilkår for køb af cocktailkurser, events og lignende hos:
Universal Events ApS
Vodroffsvej 2a
2000 Frederiksberg
Telefon 60 17 02 69
Info@monkeybar.dk
Kontoret er åbent hverdage kl. 10-15.'
CVR 39 44 65 10
om os
Universal Events Aps er en eventvirksomhed med lokale i Brolæggerstræde 6, kld. 1211 København K. Vores kerneforretning er cocktailkurser og cocktail catering, både til private og firmaer. Under Universal Events ApS hører domænerne: monkeybar.dk, bar1103.dk, drinkstilfest.dk og lejeafglas.dk.
Handelsbetingelser gældende for vores serviceydelser: cocktailcatering og cocktailkursus.
1. Betingelser
Disse betingelser er skrevet for at beskytte begge parter, når der indgås en handel. Vi har opstillet et fælles regelsæt, så der ikke er nogen tvivl om, hvordan spillereglerne er. Dette er lavet for at danne et fælles grundlag for en god oplevelse. Nedenstående vilkår er gældende for alle aftaler indgået med Universal Events.
2. Priser
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser på hjemmesiden. Alle de oplyste priser er inklusiv moms, medmindre andet er angivet. Universal Events kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis dette bliver nødvendigt.
3. Køb af ekstra timer
Ved bestilling af cocktailcatering vil køb af en ekstra time koste 20 % oveni den samlede pris, hvis ikke andet er aftalt.
4. Opsætning af bar og evt. forsinkelse
Vi bruger tid på at opsætte baren til ethvert arrangement – det tager ofte omkring 45-60 minutter.
Vores bartendere gør altid deres bedste for at sætte baren op til aftalt tid, men ved uforudsete forsinkelser vil det aftalte tidsrum for baren ikke blive forlænget.
5. Udendørsarrangement
Ved udendørsarrangementer hvor det regner, sneer eller hagler skal det være muligt at rykke baren i tørvejr. Såfremt dette krav ikke kan efterleves af køber er Universal Events i sin ret til at aflyse arrangementet uden afslag i pris.
6. Kuvertantal
Universal Events skal senest vide antallet af gæster ved en fri bar løsning senest 14 dage før. Er der tale om et cocktailkursus er deadline 72 timer før påbegyndelsen af arrangementet. Sker dette ikke så forholder Universal Events sig retten til at fakturere for det aftalte antal.
Hvis gæsteantallet falder mere end 10 % forbeholder vi os desuden retten til at genforhandle prisen. Nedjustering af deltagerantal kan i nogle tilfælde ændre det aftalte antal bartendere, der skal komme til arrangementet. Skulle der være flere gæster, end der er bestilt kuverter til, forbeholder Universal Events sig retten til at efterfakturere de ekstra antal kuverter, som har været til stede og benyttet baren. Alle gæster, der er til stede til arrangementet, skal være indbefattet af aftalen, medmindre andet er aftalt pr. e-mail. Børn vil til alle arrangementer være gratis, medmindre de skal have mocktails.
7. Glas
Ved valg af barløsning med rigtige glas betales efterfølgende 25 DKK pr. smadret glas under arrangement. Dette beløb vil blive efterfaktureret, hvis uheldet skulle være ude. Vi forbeholder os retten til at ændre vores cocktailmenuer.
8. Afbestilling eller flytning af arrangement
Der betales 2500 DKK ved aflysning af et hvilket som helst arrangement, hvis aflysningen sker mere end 14 dage forinden. Ved erhvervskunder forbeholder vi os retten til at indkræve et depositum inden arrangements start på op til 80 % af ordrestørrelsen. Sker afbestillingen mindre end 14 dage før afholdelse, betales 50 % af ordrens pålydende pris. Sker afbestillingen mindre end 48 timer før arrangementsstart, betales ordrens fulde beløb. For privatkunder trækkes disse beløb fra det reserverede beløb igennem vores betalingsløsning. For erhvervskunder faktureres dette via faktura med henblik på betaling via bankoverførsel
Ved “no-show” på dagen, så faktureres der for det fulde beløb.
Afbestilling skal ske via e-mail til info@monkeybar.dk, info@bar1103.dk, eller info@drinkstilfest.dk samt et telefonopkald til 60 17 02 69. En telefonisk afbestilling alene er ikke gældende.
9. Referencer
Hos Universal Events er vi stolte af vores kunder. Derfor oplyser vi gerne hvilke kunder vi tidligere har leveret cocktail-løsninger for.
10. Betaling
Ved booking af erhvervsarrangementer faktureres 80 % af den aftalte pris på aftaletidspunktet med betaling via bankoverførsel. Dette dog kun hvis beløbet er over 10.000 DKK og efter aftale med kunden. Ellers sker den fulde betaling via bankoverførsel efter endt arrangement. Når beløbet er os i hænde, vil vi sætte vores produktion i gang, og bookingen vil være bekræftet. Restbeløbet faktureres efter arrangement afslutning, som betales inden 10 dage, hvis dette ikke betales kontant på aftenen.
OBS: eventuelle tilkøb faktureres sammen med restbeløbet eller betales på aftenen. Ved forsinket betaling af faktura vil kunden få fremsendt en betalingspåmindelse, som udløser et ekstra gebyr på 100 DKK. Ved udeblivelse af betaling, vil fordringen blive sendt videre til vores inkassoafdeling, og der vil blive pålagt yderligere udgifter. Forfaldsdato på fakturaen er baseret på bestillingsdatoen og kan udløbe på en hvilken som helst dato i måneden.
11. Tilfredshedsgaranti
Hos Universal Events har vi tilfredshedsgaranti. Hvis du ikke er tilfreds med produktet, så lad os endelig høre fra dig, så vi kan finde en passende kompensation.
12. Ændringer
Alle ændringer til cocktailmenu skal meldes ind til Universal Events min. 14 dage før arrangementet. Tidspunkt for levering og afhentning af job skal ske min. 14 dage før arrangementet.
13. Fortrydelsesret
Ifølge dansk lovgivning er der ingen fortrydelsesret på levnedsmidler og andre varer til husholdningen.
14. E-mail
Vi kan til enhver tid kontakte dig på e-mail i forbindelse med ordren efter gældende markedsføringslov. Det kan være sig i forbindelse med opfølgende salg, markedsføring eller andre forespørgsler.
15. Kundeservice
Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe med spørgsmål til vores produkter. Vi kan træffes både via e-mail og tlf. Vi anbefaler, at du sender en e-mail med dine spørgsmål, medmindre du har en hastesag.
16. Gulv og inventar
Universal Events kan ikke stilles til ansvar for afdækning af sarte gulve. Det er kundens ansvar at afdække gulve og fjerne ting, som ikke kan tåle væske.
Gælder for alle vores produkter og serviceydelser:
1. Databehandling
Ved køb af services via vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig: navn, adresse og e-mailadresse. Disse oplysninger indsamles, registreres og behandles med det formål at kunne levere vores varer til dig.
Oplysningerne opbevares i op til 5 år i henhold til lovgivningen. Som registreret hos Universal Events ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Har du nogen yderligere spørgsmål hertil, er du mere end velkommen til at kontakte os på e-mail: info@monkeybar.dk, info@bar1103.dk eller info@drinkstilfest.dk.
2. Kontakt
Hvis du har nogen spørgsmål, kommentarer, ris, ros m.v., er du altid meget velkommen til at kontakte os på e-mail: info@monkeybar.dk, info@bar1103.dk eller info@drinkstilfest.dk.
Send os endelig forslag til cocktails, ingredienser, mulige samarbejder, events m.fl. – vi sætter pris på dem alle!
3. Ændringer
Der gøres opmærksomt på, at handelsbetingelserne til enhver tid kan ændres ensidigt af Universal Events ApS.
4. Lov og værneting
Eventuelle uoverensstemmelser afgøres efter dansk ret ved danske domstole.